Kontakt

Information gällande Coronaviruset

Trots coronavirus hjälper vi Er med installation och service på era vitvaror, kaffemaskiner och vattenkylare. Vi följer strikt de riktlinjer och råd som myndigheter ger samt att vi även tänker extra på hygienen och avståndet mellan människor.

För att minimera spridningsrisken så:

  • Vi gör inget hembesök hos dem som varit i riskområdena de senaste 14 dagarna eller har symptom för sjukdomen.
  • Vi kan utföra hembesök även ifall ingen är hemma hos er.
    Ni har möjlighet att lämna in produkten till vår verkstad för åtgärd.
  • Vid symptom på sjukdomen stannar vi hemma.
  • Servicetekniker som planerat att komma till er ringer före besöket och stämmer av så att inget förändrats i sjukdomsväg.


När vi besöker er hjälp oss med

  • Ingen kropps kontakt, alltså ingen handskakning.
  • Avstånd till personen som kommer till besök.

Telefon

090-12 03 39

Observera att det är många som ringer och vill göra en felanmälan, beställa en installation eller beställa en reservdel. Det bästa sättet för att få hjälp är att gå in på vår hemsida och fylla i formuläret för felanmälan / installation / reservdelsbeställning / kostnadsförslag så att vi får med all information vi behöver för att få en chans att hjälpa Er på ett effektivt sätt, tack på förhand.

Kontoret på Rondellgatan 20 är bemannat mellan kl. 09.00 – 11.00 vardagar.

Finns det behov att komma till oss någon annan tid än när kontoret är bemannat ring eller mejla på info@norrvitt.se för att boka en tid.

E-post

Skicka mejl till oss vid övriga frågor

12 + 3 =